Wallis Day

Post Reply
Guest25
Member
Reactions: 25
Posts: 569
Joined: 06 Jan 2019, 10:14

Re: Wallis Day

#1156

Post by Guest25 »

Well, she is messy bisexual, so there. It's great that she obviously prefers women but so far she alluded that she's actually bi.

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1157

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 06:43
Guest25 wrote:
11 Jun 2021, 06:26
Guestdd wrote:
11 Jun 2021, 04:34
Guest wrote:
10 Jun 2021, 22:03
Guest wrote:
10 Jun 2021, 21:58
From Wallis last post
Image
YES and she posted her on her story
Genuinely asking. What vibe would you get from this comment? I thought they had something romantic going on but this comment sounds too buddy vibe for me?
They seem to be very good friends.
These hets are DELUSIONAL they’re OBVIOUSLY together OMG lol.
Lmao that's not a het. That user is a regular poster here I believe. Not everyone who disbelieves or is reticent to label them is a het lol

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1158

Post by Guest »

Guest25 wrote:
11 Jun 2021, 07:25
Well, she is messy bisexual, so there. It's great that she obviously prefers women but so far she alluded that she's actually bi.
Messy bisexual unite. If Wallis wants to date all the crazy bitches because she herself if a crazy bitch well that works out well for everyone.

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1159

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 07:30
Guest25 wrote:
11 Jun 2021, 07:25
Well, she is messy bisexual, so there. It's great that she obviously prefers women but so far she alluded that she's actually bi.
Messy bisexual unite. If Wallis wants to date all the crazy bitches because she herself if a crazy bitch well that works out well for everyone.
Lili is clear I know it all type of girl. Who does she think she is speaking for? If she is bi, that's fine but don't say everyone is bi. I don't think Lili is crazy but something ain't right with her. I hope she was joking. I don't think neither of them are crazy.

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1160

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 07:30
Guest wrote:
11 Jun 2021, 06:43
Guest25 wrote:
11 Jun 2021, 06:26
Guestdd wrote:
11 Jun 2021, 04:34
Guest wrote:
10 Jun 2021, 22:03


YES and she posted her on her story
Genuinely asking. What vibe would you get from this comment? I thought they had something romantic going on but this comment sounds too buddy vibe for me?
They seem to be very good friends.
These hets are DELUSIONAL they’re OBVIOUSLY together OMG lol.
Lmao that's not a het. That user is a regular poster here I believe. Not everyone who disbelieves or is reticent to label them is a het lol
Y’all never heard of the “They Seem to Be Very Good Friends” meme? That anon got u good! :rofl:

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1161

Post by Guest »

They’re so obviously together I cannot wait for this to all unravel and me to say I told you sooooooooo

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1162

Post by Guest »

Ok as a crazy het, I have a question. I think Wallis isn’t bi she is all gay. Why gay people tries to built a relationship with someone who is bi or het? Specially with messy bi’s who prefers to hide their relationship and will end up with a man sooner or later. Isn’t it so tiring and hard?

Guest25
Member
Reactions: 25
Posts: 569
Joined: 06 Jan 2019, 10:14

Re: Wallis Day

#1163

Post by Guest25 »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:04
Ok as a crazy het, I have a question. I think Wallis isn’t bi she is all gay. Why gay people tries to built a relationship with someone who is bi or het? Specially with messy bi’s who prefers to hide their relationship and will end up with a man sooner or later. Isn’t it so tiring and hard?
Cole, dat u?

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1164

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:04
Ok as a crazy het, I have a question. I think Wallis isn’t bi she is all gay. Why gay people tries to built a relationship with someone who is bi or het? Specially with messy bi’s who prefers to hide their relationship and will end up with a man sooner or later. Isn’t it so tiring and hard?
Get lost hetero. We don't care for your opinions here.

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1165

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:04
Ok as a crazy het, I have a question. I think Wallis isn’t bi she is all gay. Why gay people tries to built a relationship with someone who is bi or het? Specially with messy bi’s who prefers to hide their relationship and will end up with a man sooner or later. Isn’t it so tiring and hard?
I don't know Wallis but it's hard to feel bad for someone dating a person who dates someone who thinks everyone is bisexual when the same person dated Jessie J and Halsey. Someone people don't care about someone being bi and are just interested in lots of hot girls.

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1166

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:09
Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:04
Ok as a crazy het, I have a question. I think Wallis isn’t bi she is all gay. Why gay people tries to built a relationship with someone who is bi or het? Specially with messy bi’s who prefers to hide their relationship and will end up with a man sooner or later. Isn’t it so tiring and hard?
Get lost hetero. We don't care for your opinions here.
Why do you attack me? I love Wallis and want to see her happy with someone who deserves her. Just because we don’t attract to same gender, doesn’t mean we can’t share opinions with a respect way.

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1167

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:04
Ok as a crazy het, I have a question. I think Wallis isn’t bi she is all gay. Why gay people tries to built a relationship with someone who is bi or het? Specially with messy bi’s who prefers to hide their relationship and will end up with a man sooner or later. Isn’t it so tiring and hard?
I am a goldstar but I don’t really care if my gf is bi or les as long as we click and truly like each other. My current partner is bi and she’s the longest rs I’ve had. Maybe Wallis doesn’t care about that also

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1168

Post by Guest »

Pretty sure something is happening but they are not going to be public about it because Lili is not brave enough.

Duckie v2
Member
Reactions: 11
Posts: 227
Joined: 10 Jun 2020, 21:26

Re: Wallis Day

#1169

Post by Duckie v2 »

Either they are dating or they are good friends having fun with all the speculation and the het fans having a conniption, heh.

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1170

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:18
Pretty sure something is happening but they are not going to be public about it because Lili is not brave enough.

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1171

Post by Guest »

1. She's probably bi

2. Different folks, different strokes. Wallis likes thrill and adventure. She likes to have fun. If you're not thinking she'd want to tap that or get absolutely smitten but pursue anyway I'm not sure that you're thinking sorry

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1172

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:20
Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:18
Pretty sure something is happening but they are not going to be public about it because Lili is not brave enough.
If I were dating with wally probably will put it in my cv even :rofl:

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1173

Post by Guest »

This is the type of drama we need from someone playing a lesbian icon like Batwoman.
:rofl:

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1174

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:18
Pretty sure something is happening but they are not going to be public about it because Lili is not brave enough.
This is all probably still new territory for Lili. She's not gonna jump out a window and be like "look world here's my new gf we've been dating for less than 3 months." It's so early they're barely getting to know each other

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1175

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:20
Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:18
Pretty sure something is happening but they are not going to be public about it because Lili is not brave enough.
‘ being public‘ it’s not about being brave enough.
They’ve obviously chosen to keep it private because of people like you and the other hets / bh /Cole fans, Who want to try and shit all over their relationship and shit stir. We have no idea what is happening between those two I for one think it’s very obvious that they are together and trying to work through the strange dynamics of both being public figures, and having what could be a very high profile relationship. I think by supporting each other and keeping their private lives off social media they are doing the best thing they can for their love. They do not need us pulling apart all the bits and pieces and trying to put them together with our own fabrications. We are all just playing a guessing game here. Let’s just wait till L and W are papped in Texas. Or for them to publicly an announce when they are ready which I don’t think will be for another few months at least. I’m guessing they’ve been together since January which is six months and that is not long enough to publicly make any kind of announcement for the scale it’s going to be on. I’m sure both the publicists are advising them well on their next moves. As they should be when you’re in the positions they’re in.

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1176

Post by Guest »

they are cute

No, they're not cute, they are fucking hot :rageblush:
I want a threesome with them :rageblush:

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1177

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:26
Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:20
Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:18
Pretty sure something is happening but they are not going to be public about it because Lili is not brave enough.
Best logical explanation I’ve ever read here
‘ being public‘ it’s not about being brave enough.
They’ve obviously chosen to keep it private because of people like you and the other hets / bh /Cole fans, Who want to try and shit all over their relationship and shit stir. We have no idea what is happening between those two I for one think it’s very obvious that they are together and trying to work through the strange dynamics of both being public figures, and having what could be a very high profile relationship. I think by supporting each other and keeping their private lives off social media they are doing the best thing they can for their love. They do not need us pulling apart all the bits and pieces and trying to put them together with our own fabrications. We are all just playing a guessing game here. Let’s just wait till L and W are papped in Texas. Or for them to publicly an announce when they are ready which I don’t think will be for another few months at least. I’m guessing they’ve been together since January which is six months and that is not long enough to publicly make any kind of announcement for the scale it’s going to be on. I’m sure both the publicists are advising them well on their next moves. As they should be when you’re in the positions they’re in.

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1178

Post by Guest »

Wallis is in Los Angeles atm

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1179

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:26
Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:18
Pretty sure something is happening but they are not going to be public about it because Lili is not brave enough.
This is all probably still new territory for Lili. She's not gonna jump out a window and be like "look world here's my new gf we've been dating for less than 3 months." It's so early they're barely getting to know each other
If it's true or not Lili said she was single in that interview which was end of April that means if they are dating it's not more than a month long

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1180

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:30
Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:26
Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:18
Pretty sure something is happening but they are not going to be public about it because Lili is not brave enough.
This is all probably still new territory for Lili. She's not gonna jump out a window and be like "look world here's my new gf we've been dating for less than 3 months." It's so early they're barely getting to know each other
If it's true or not Lili said she was single in that interview which was end of April that means if they are dating it's not more than a month long
Yeah, because celebrities don't lie in the media :eyeroll:

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1181

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:32
Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:30
Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:26
Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:18
Pretty sure something is happening but they are not going to be public about it because Lili is not brave enough.
This is all probably still new territory for Lili. She's not gonna jump out a window and be like "look world here's my new gf we've been dating for less than 3 months." It's so early they're barely getting to know each other
If it's true or not Lili said she was single in that interview which was end of April that means if they are dating it's not more than a month long
Yeah, because celebrities don't lie in the media :eyeroll:
If you would know how to read you'd see that i wrote if it's true.

I kinda think she wasn't dating Wallis then yet but it's just my opinion

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1182

Post by Guest »

I've "seen" people for months or over a few years at times and considered myself single that entire time. I didn't even call it dating (although now I would technically). If it isn't a serious commuter relationship, it's single or dating imo

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1183

Post by Guest »

Duckie v2 wrote:
11 Jun 2021, 08:19
Either they are dating or they are good friends having fun with all the speculation and the het fans having a conniption, heh.
I don't think that would be fun speculation for the person Wallis is seeing.

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1184

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 07:38
Guest wrote:
11 Jun 2021, 07:30
Guest wrote:
11 Jun 2021, 06:43
Guest25 wrote:
11 Jun 2021, 06:26
Guestdd wrote:
11 Jun 2021, 04:34


Genuinely asking. What vibe would you get from this comment? I thought they had something romantic going on but this comment sounds too buddy vibe for me?
They seem to be very good friends.
These hets are DELUSIONAL they’re OBVIOUSLY together OMG lol.
Lmao that's not a het. That user is a regular poster here I believe. Not everyone who disbelieves or is reticent to label them is a het lol
Y’all never heard of the “They Seem to Be Very Good Friends” meme? That anon got u good! :rofl:

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1185

Post by Guest »

^_^
Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:44
Guest wrote:
11 Jun 2021, 07:38
Guest wrote:
11 Jun 2021, 07:30
Guest wrote:
11 Jun 2021, 06:43
Guest25 wrote:
11 Jun 2021, 06:26


They seem to be very good friends.
These hets are DELUSIONAL they’re OBVIOUSLY together OMG lol.
Lmao that's not a het. That user is a regular poster here I believe. Not everyone who disbelieves or is reticent to label them is a het lol
Y’all never heard of the “They Seem to Be Very Good Friends” meme? That anon got u good! :rofl:
Omg this is so good, thanks whoever made it :rofl:

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1186

Post by Guest »

Guest wrote:
11 Jun 2021, 08:28
they are cute

No, they're not cute, they are fucking hot :rageblush:
I want a threesome with them :rageblush:
Same I wanna get in there omg. If they're fucking the sex must be so fucking hot. I bet Wallis is rocking her world cuz she's experienced and the ex looks amateur (no offense to Lili or the ex lol)

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1187

Post by Guest »

Kinda think Lili is regretting posting that pic with Wallis now :rofl: it's literally the only photo of them together, noone would ever link them if not for this photo like for reals

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1188

Post by Guest »

Wife me up Mrs. Movie Villain
Image

Guest
Reactions:

Re: Wallis Day

#1189

Post by Guest »

Also to somebody saying why Lili doesn't comment on Wallis posts, have you seen the shitshow that are the subcomments to her "yes fucking ma'am"??
She actually brave for posting a comment on there, i can tell they are dating by that alone :rofl:

Guest25
Member
Reactions: 25
Posts: 569
Joined: 06 Jan 2019, 10:14

Re: Wallis Day

#1190

Post by Guest25 »

So I've always known that being a het is a disability, but never to cause inability to page catch. So to everybody insisting that Wallis is not bi, just a brief memo that lesbians don't invite potential boyfriends into their beds, like she did in her story here when she was single:
viewtopic.php?f=4&t=19398&start=175#p3222875

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Aemeth, BelCop, [email protected], eifos, Fernanda, ffvideo, Fisher96, Google Adsense [Bot], GrapeCarver, holtzylover, ity_gt, JM88, lorelaigil, lyfe, Majestic-12 [Bot], Mhelski19, Moonshy, nats0298, nzviking20 and 1555 guests